Projekto pirkimai yra projekto prekių, paslaugų ar darbų pirkimai, skirti Europos socialinio fondo projektų, vykdomų pagal Lietuvos 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą, įgyvendinimui.
Visos prekės ir paslaugos privalo būti perkamos vadovaujantis VPĮ (skirta tik perkančiosioms organizacijoms) ir PAFT (skirta perkančiosioms ir neperkančiosioms organizacijoms).
Projekto pirkimų tikslas – sudaryti pirkimo sutartį ir įsigyti reikalingas prekes, paslaugas ar darbus racionaliai naudojant projektui skirtas finansavimo lėšas. Pirkimai turi būti vykdomi laikantis nustatytų procedūrų ir vadovaujantis lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principais.
Kai atsakingos institucijos priima sprendimą dėl projekto finansavimo, su pareiškėju sudaroma Sutartis. Ją sudarius, pareiškėjas tampa projekto vykdytoju. Sutartyje nustatomi visi būtini bendradarbiavimo tarp projekto vykdytojo ir įgyvendinančios institucijos elementai, kurių abi pusės turi laikytis visą sutarties galiojimo laikotarpį.
Neesminiai Sutarties keitimai atliekami tada, kai pakeitimai neatitinka esminio Sutarties keitimo sąlygų.
Visi projekto Sutarties keitimai yra vykdomi per DMS. Pranešimo formoje pateikiama informacija, susijusi su Sutarties keitimu, atnaujinami susiję Sutarties priedai bei teikiami kiti papildomi dokumentai. Atsižvelgiant į keičiamą informaciją, atnaujinami ir kiti, su keitimu susiję, Sutarties punktai. Jeigu DMS funkcinės galimybės nepakankamos ar laikinai neužtikrinamos, reikalingą informaciją, susijusią su projekto įgyvendinimu, projekto vykdytojas įgyvendinančiajai institucijai teikia raštu.
Atsižvelgdama į keitimo pobūdį, Agentūra Sutarties keitimo sąlygas pateikia projekto vykdytojui pasirašyti arba patvirtinti šiais terminais:
Pirkimų reglamentavimas pasikeitus VPĮ
Pagal Viešųjų pirkimų įstatymo (VPĮ) 2 str. 25 d. Perkančioji organizacija:
1) valstybės ar savivaldybės institucija;
2) viešasis ar privatusis juridinis asmuo, jeigu visa ar tam tikra jo veiklos dalis yra skirta specialiai nekomercinio ir nepramoninio pobūdžio viešiesiems interesams (kai subjektas vykdo veiklą įprastinėmis rinkos sąlygomis, siekia pelno ir pats prisiima savo veiklos nuostolius, laikoma, kad viešieji interesai, kuriems tenkinti jis įsteigtas arba kuriuos tenkinti jam nustatytas tikslas, yra pramoninio arba komercinio pobūdžio) tenkinti ir jei jis atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
a) jo veikla yra daugiau kaip 50 procentų finansuojama iš valstybės ar savivaldybių biudžetų arba kitų valstybės ar savivaldybių fondų lėšų, arba kitų šioje dalyje nustatytų viešųjų ar privačiųjų juridinių asmenų lėšų;
b) yra kontroliuojamas (valdomas) valstybės ar savivaldybių institucijų arba kitų šioje dalyje nustatytų viešųjų ar privačiųjų juridinių asmenų;
c) turi administraciją, valdymo ar priežiūros organą, kurio daugiau kaip pusė narių yra skiriami valstybės ar savivaldybių institucijų arba kitų šioje dalyje nurodytų viešųjų ar privačiųjų juridinių asmenų;
3) šios dalies 1 ir (arba) 2 punktuose nurodytų viešųjų ar privačiųjų juridinių asmenų asociacija.
Perkančioji organizacija užtikrina, kad būtų laikomasi šių principų:
Perkančioji organizacija turi siekti, kad:
Kuo vadovautis vykdant viešuosius pirkimus
Kokie yra PO pirkimų būdai ir rūšys
Viešieji pirkimai gali būti:
Tarptautiniai pirkimai – pirkimai, kai pirkimo vertė (prekių ir paslaugų) viršija 221 000 Eur be PVM (Centrinio valstybinio administravimo sistemai priklausančioms po – 144 000 Eur be PVM, o jei perkamos VPĮ 2 priede nurodytos socialinės ir kitos specialiosios paslaugos – 750 000 Eur be PVM). Kai yra perkami darbai, tarptautiniu pirkimu yra laikomas pirkimas, kurio vertė viršija 5 548 000 Eur be PVM.
Supaprastinti pirkimai – tai pirkimai:
1) kurių vertė yra mažesnė už nustatytas tarptautinio pirkimo vertės ribas;
2) neatsižvelgdama į tai, kad numatoma pirkimo vertė yra lygi tarptautinio pirkimo vertės ribai arba ją viršija, po turi teisę šio įstatymo nustatyta tvarka atlikti supaprastintus pirkimus atskiroms pirkimo dalims, kurių kiekvienos vertė yra mažesnė kaip 80 000 Eur (be PVM) perkant to paties tipo prekes ar paslaugas, o perkant darbus – mažesnė kaip 1 000 000 Eur (be PVM), jeigu bendra tokių pirkimo dalių vertė yra ne didesnė kaip 20 proc. Bendros visų pirkimo dalių vertės (VPĮ 5 straipsnio 8 dalį).
Mažos vertės pirkimai – tai supaprastinti pirkimai, kai yra bent viena iš šių sąlygų:
1) prekių ar paslaugų pirkimo vertė yra mažesnė kaip 58 000 Eur (be PVM), o darbų vertė mažesnė kaip 145 000 Eur (be PVM);
2) neatsižvelgdama į tai, kad numatoma pirkimo vertė yra lygi mažos vertės pirkimo ribai arba ją viršija, po turi teisę atlikti mažos vertės pirkimą atskiroms pirkimo dalims, kurių bendra vertė yra mažesnė kaip 58 000 Eur (be PVM) to paties tipo prekių ar paslaugų sutarčių vertės, o perkant darbus – mažesnė kaip 145 000 Eur (be PVM) (VPĮ 5 str. 9 d.).
Pastaba. Jeigu numatoma pirkimo vertė (t. y. visų panašių prekių ar paslaugų bendra vertė tais pačiais finansiniais metais) yra lygi tarptautinio pirkimo vertės ribai arba ją viršija, ir po pasinaudoja VPĮ numatytomis išimtimis tam tikrą dalį pirkimų atlikti kaip supaprastintus bei mažos vertės, kaip numato VPĮ 5 str. 8 ir 9 d., turi būti užtikrinama, kad bendra supaprastintų ir mažos vertės pirkimų vertė būtų ne didesnė kaip 20 proc. bendros visų pirkimo dalių vertės.
Viešųjų pirkimų įstatymo 59-76 str. nustato šiuos pirkimų būdus:
Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo 21 p. nustato šiuos pirkimų būdus mažos vertės pirkimams:[1]
Kaip atliekama viešųjų pirkimų priežiūra Agentūroje
Agentūra atlieka išankstinę ir paskesnę projekto pirkimų priežiūrą.
Išankstinė priežiūra – tai Agentūros vykdoma projektų vykdytojų (ar partnerių) vykdomų pirkimų priežiūra, kai pirkimo dokumentai (kvietimas dalyvauti pirkime, pirkimo techninė specifikacija ir kvalifikacinių reikalavimų bei juos pagrindžiančių dokumentų sąrašas (jeigu kvalifikaciniai reikalavimai keliami), pirkimo sutarties projektas (jeigu jis yra parengtas)) su Agentūra derinami iki pirkimo pradžios. Daugiau informacijos rasite čia.
Paskesnė priežiūra – tai Agentūros vykdoma projektų vykdytojų (ar partnerių) įvykdytų pirkimų priežiūra, kai, pasibaigus pirkimui, Agentūrai pateikiami atliktų pirkimų procedūrų dokumentai, siekiant nustatyti išlaidų atitiktį finansavimo reikalavimams. Daugiau informacijos rasite čia.
[1] PO mažos vertės pirkimus gali atlikti ir kitais, VPĮ nurodytais būdais.
Neperkančioji organizacija (toliau – NPO) – tai juridinis asmuo, kuris nėra perkančioji organizacija kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin. 1996, Nr. 84-2000) 2 straipsnyje 25 d. ir kuriai netaikomas šio Įstatymo nuostatos, tačiau kuri įgyvendina arba numato įgyvendinti (kaip projekto vykdytojas arba projekto partneris) bendrai finansuojamus iš Europos Sąjungos (toliau – ES) lėšų projektus pagal Lietuvos 2014 – 2020 m. ES struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas.
KOKIE YRA PAGRINDINIAI NPO VYKDOMŲ PIRKIMŲ PRINCIPAI?
Pagrindiniai principai, kuriuos atlikdamos pirkimų procedūras, nustatydamos laimėtoją ir vykdydamos pirkimo sutarties reikalavimus turi užtikrinti NPO yra šie:
KOKIE TEISĖS AKTAI REGLAMENTUOJA NPO PIRKIMŲ VYKDYMĄ?
Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (PAFT) 40 skirsnis.
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/f44986504ed411e49cf986e1802f1de9/gZzFRLeFwC
Kiti teisės aktais, kuriais galima vadovautis:
Tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodika.
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/674ebaf05d7111e79198ffdb108a3753
NAUDINGA PRAKTIKA IR METODINĖ MEDŽIAGA
KOKIE YRA NPO PIRKIMŲ BŪDAI:
KAIP ATLIEKAMA VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PRIEŽIŪRA AGENTŪROJE
Agentūra atlieka išankstinę ir paskesnę projekto pirkimų priežiūrą.
Išankstinė priežiūra – tai Agentūros vykdoma Projektų vykdytojų (ar partnerių) vykdomų pirkimų priežiūra, kai pirkimo dokumentai (skelbimas, kvietimas, kvalifikaciniai reikalavimai, techninė specifikacija, aprašomieji dokumentai, pirkimo sutarties projektas, kiti dokumentai ir dokumentų paaiškinimai (patikslinimai) su Agentūra derinami iki pirkimo pradžios. Daugiau informacijos rasite ČIA.
Paskesnė priežiūra – tai Agentūros vykdoma Projektų vykdytojų (ar partnerių) įvykdytų pirkimų priežiūra, kai, pasibaigus pirkimui, Agentūrai pateikiami atliktų pirkimų procedūrų dokumentai (įsakymas dėl komisijos sudarymo, skelbimas apie pirkimą, pirkimo dokumentai, laimėtojo pasiūlymas, susirašinėjimo su tiekėjais raštai, tiekėjų pretenzijos ir atsakymai į jas, protokolai, tiekėjų apklausos pažyma, pirkimo sutartis), siekiant nustatyti išlaidų atitiktį finansavimo reikalavimams. Daugiau informacijos rasite ČIA.
Mokėjimo prašymas – projekto vykdytojo užpildytas ir Agentūrai pateiktas finansų ministro patvirtintos formos prašymas išmokėti Sutartyje numatytą avansą ar jo dalį arba projekto išlaidoms apmokėti ir (ar) kompensuoti ir atsiskaityti už projekto veiklas. MP forma ir pildymo instrukcija patvirtinta PAFT 5 ir 6 prieduose .
Kada reikia teikti mokėjimo prašymus?
Projekto vykdytojas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos Agentūrai per DMS turi pateikti MP teikimo grafiką (pagal darbo grupės formą ), kurį patvirtina Agentūra apie tai informuodama projekto vykdytoją per DMS. Derinant grafiką reikia atsižvelgti į tai, kad:
Projekto vykdytojas turi atnaujinti ir kartu su kiekvienu mokėjimo prašymu per DMS įgyvendinančiajai institucijai pateikti mokėjimo prašymų teikimo grafiką.
TIPAI | TEIKIMO BŪDAI | PATEIKIMO TERMINAI | KOKIE DOKUMENTAI TEIKIAMI | MOKĖJIMO PRAŠYMŲ PATVIRTINIMO TERMINAS |
---|---|---|---|---|
Avansinis | Pildoma ir teikiama per DMS. | Pagal suderintą MP teikimo grafiką. | Vadovaujantis Sutartimi gali būti numatytas draudimo įmonės garantijos arba laidavimo rašto dėl avanso sumos teikimas. | Per 14 dienų nuo registravimo Agentūroje dienos. |
Tarpinis | Pildoma ir teikiama per DMS sąskaitų apmokėjimo ir (arba) išlaidų kompensavimo būdu, jeigu abu būdai numatyti Sutartyje. | Pagal suderintą MP teikimo grafiką. | Veiklų ir išlaidų pagrindimo, išlaidų apmokėjimo dokumentų kopijos (išskyrus, kai išlaidos apmokamos supaprastintai). Sąrašą projekto tinkamų finansuoti išlaidų patvirtinimo dokumentų atsiunčia atsakingas Agentūros projektų vadovas po projekto finansavimo ir administravimo sutarties pasirašymo. | Per 30 dienų nuo registravimo Agentūroje dienos. |
Galutinis | Pildoma ir teikiama per DMS išlaidų kompensavimo ir (arba) sąskaitų apmokėjimo būdu, jeigu abu būdai numatyti Sutartyje. | Pagal suderintą MP teikimo grafiką (Sutartyje nustatomas MP pateikimo terminas, ne trumpesnis kaip 30 dienų nuo projekto veiklų pabaigos). | Veiklų ir išlaidų pagrindimo, išlaidų apmokėjimo dokumentų kopijos (išskyrus, kai išlaidos apmokamos supaprastintai). | Per 30 dienų nuo registravimo Agentūroje dienos (tais atvejais, kai reikia atlikti projekto patikrą vietoje, įvertinti projekto pajamas arba gauti kitų institucijų ar ekspertų išvadas dėl produktų ir (ar) rezultatų kokybės patvirtinimo, mokėjimo prašymas būti patvirtintas per 70 dienų – PAFT 239 punktas). |
Taikant išlaidų kompensavimo būdą projekto vykdytojas MP deklaruoja patirtas ir apmokėtas išlaidas, taip pat išlaidas, apmokamas supaprastintai. Tokiu atveju projekto vykdytojas įgyvendina projektą iš nuosavų ir (ar) partnerio (-ių) lėšų arba avansu gautų lėšų, o su MP pateikia išlaidų pagrindimo ir apmokėjimo įrodymo dokumentų kopijas, išskyrus, kai išlaidos apmokamos supaprastintai.
Taikant sąskaitų apmokėjimo būdą projekto vykdytojas deklaruoja patirtas, bet dar neapmokėtas išlaidas, t. y. su MP teikia tik išlaidų pagrindimo dokumentų kopijas, o gavęs lėšas per 7 dienas išmoka jas (taip pat nuosavas ir (ar) partnerio (-ių) lėšas projektui įgyvendinti) rangovui, paslaugų teikėjui arba prekių tiekėjui ir per DMS įgyvendinančiajai institucijai pateikia pranešimą apie patirtų išlaidų apmokėjimą (pagal SFMIS formą), kartu pateikdamas išlaidų apmokėjimo dokumentų kopijas.
Projekto dalyvis – tiesioginėse projekto veiklose dalyvaujantis, bet tuo pačiu metu jų neadministruojantis ir nevykdantis, tiesioginę naudą iš projekto gaunantis fizinis asmuo, kurio dalyvavimo projekto veiklose išlaidos yra numatytos projekto biudžete, kurį projekto vykdytojas gali įvardyti ir paprašyti jį pateikti asmens duomenis, reikalingus informacijai apie projekto įgyvendinimą surinkti, ir kuris yra įskaičiuojamas į Veiksmų programos stebėsenos ir (arba) nacionalinį stebėsenos rodiklį, nustatytą projekto sutartyje (išskyrus asmenis, dalyvaujančius atviruose renginiuose).
Projekto vykdytojas su tarpiniais ir galutiniu MP, kuriuose deklaruojamos su ESF projekto dalyviais susijusios išlaidos, turi atsiskaityti už dalyvius, pradėjusius dalyvauti projekto veiklose ataskaitiniu laikotarpiu.
Projekto vykdytojas per DMS Agentūrai teikia informaciją apie projekto dalyvius pagal žemiau išvardintas formas:
Informacija apie kiekvieną projekto dalyvį renkama pirmą jo dalyvavimo tiesioginėse projekto veiklose dieną vieną kartą per projekto įgyvendinimo laikotarpį. Dalyvavimo projekto veiklose pradžios data ir pirma projekto dalyvio dalyvavimo tiesioginėse projekto veiklose diena turi sutapti. Projekto dalyviui pateikiama užpildyti popierinė dalyvio anketos forma, kurią projekto vykdytojas parsisiunčia iš DMS (dalinai užpildytą papildomais požymiais, numatytais projektų finansavimo sąlygų apraše ir (arba) projekto sutartyje). ES struktūrinių fondų svetainėje yra skelbiama bendra, konkrečiam PFSA ar projektui nepritaikyta, dalyvio anketos forma. Projekto vykdytojas DMS užregistruoja dalyvį ir užpildo visus jo asmens duomenis pagal dalyvio anketoje pateiktą informaciją arba importuoja informaciją, naudodamasis Duomenų apie projekto dalyvius įvedimo forma, kurią prieš tai užpildo pagal dalyvių anketoje pateiktus duomenis.
Projektų vykdytojai turi Agentūrai per DMS pateikti kito mėnesio mokymų grafiką iki einamojo mėnesio paskutinės dienos. Jeigu per ataskaitinį laikotarpį nėra numatoma vykdyti mokymų ar kitų renginių, pažymima varnelė „Mokymai nevyks per ataskaitinį laikotarpį“. Pasikeitus pateikto mokymų grafiko informacijai, visais atvejais projekto vykdytojas apie pakeitimus informuoja Agentūrą ne vėliau kaip prieš 1 dieną iki pakeitimų pradžios, pateikdamas patikslintą mokymų grafiką. Projekto vykdytojas tik suderinęs su Agentūra informaciją apie projekto kursus formą, galės teikti mokymų grafiką ir suvestines.
Su mokėjimo prašymu deklaruodamas su projekto dalyviais susijusias išlaidas arba pasiektus stebėsenos rodiklius, projekto vykdytojas Agentūrai pateikia per DMS užpildytą projekto dalyvių mokymų lankomumo suvestinę (-es).
Informaciją apie projekto dalyvio dalyvavimo veiklose pabaigos datą ir rezultatus, pasiektus per 28 dienas nuo jo dalyvavimo projekto veiklose pabaigos, projekto vykdytojas pateikia per DMS su artimiausiu teikiamu mokėjimo prašymu užpildydamas informacijos apie projekto dalyvių pasiektus rezultatus įvedimo formą.
Tam tikrais atvejais projekto mokymams gali būti taikomos išimtys dėl kai kurių formų pateikimo, todėl po sutarties pasirašymo Agentūra nustatys konkrečiam projektui formų teikimo sąlygas ir apie tai informuos projekto vykdytoją.
Duomenų mainų svetainė (DMS) – tai ribotos prieigos interneto svetainė, skirta projektų duomenų peržiūrai ir jų elektroniniams mainams tarp pareiškėjų ar projektų vykdytojų, partnerių ar su projekto įgyvendinimu susijusių subjektų ir įgyvendinančiųjų institucijų.
Projektų vykdytojai DMS gali pasitikrinti aktualią informaciją apie projekto sutarties įgyvendinimą, teikti pirkimų planą, mokėjimų prašymus, informaciją apie projektų dalyvius, bendrauti su atsakingais ESFA darbuotojais. Visos DMS funkcijos aprašytos ir naudojimosi DMS tvarka nustatyta Duomenų teikimo per Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų duomenų mainų svetainę tvarkos apraše (Taisyklių 1 priedas).
Naudotis šia sistema Jums padės DMS naudotojo instrukcija, DMS naudotojo aktyvavimo instrukcija ir Europos socialinio fondo agentūros paruošti filmukai:
Patikra – tai pagal nustatytas procedūras suplanuotas ir atliekamas agentūros darbuotojų lankymasis projekto įgyvendinimo, jo dokumentų saugojimo ar kitoje, su projekto veiklomis susijusioje vietoje, siekiant patikrinti projekto vykdytojo pateiktų dokumentų ir faktų tikrumą.
Patikros gali būti dviejų tipų – planinės ir neplaninės. Agentūra kiekvieno projekto planinę patikrą atlieka projekto įgyvendinimo ir (ar) administravimo vietoje bent vieną kartą per projekto įgyvendinimo laikotarpį. Planinė patikra atliekama projekto vykdytojo ar partnerio organizacijoje, kurioje saugomi projekto dokumentai.
Neplaninės projekto patikros organizuojamos pagal poreikį, pvz., siekiant įsitikinti, jog projekto vykdytojas organizuoja renginius projekto tikslinėms grupėms arba įsigijo reikiamą metodinių leidinių skaičių, siekiant įsitikinti, ar įdiegti visi numatyti informacinės sistemos funkcionalumai, taip pat įdiegta sistema naudojama, derinant Sutarties pakeitimą, tikrinant projekto vykdytojo pateiktą MP ar VP dokumentus, gavus informacijos apie galimus pažeidimus įgyvendinant projektą, esant įtarimui, kad vykdytojo pateikta informacija yra netiksli, neišsami arba klaidinanti.
Neplaninės patikros atliekamos projekto veiklų (mokymo, konsultavimo, socialinių ar sveikatos priežiūros paslaugų) vykdymo, projekto lėšomis įsigyto turto ar dokumentų saugojimo vietose.
Pagrindinis planinės ir neplaninės patikros skirtumas: planinės patikros metu dažniausiai tikrinama projekto dokumentacija, o neplaninės patikros metu didžiausias dėmesys skiriamas projekto veiklų vykdymui.
Šioje rubrikoje skelbiama informacija apie projektuose nustatytus pažeidimus:
Primename, jog 2022 m. lapkričio 11 d. įsigaliojo Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimas, kuriuo įtvirtinta nuostata, kad projektai, kurių pareiškėjams ar partneriams taikomi ribojimai nustatyti pagal Tarptautinių sankcijų įstatymą, negali būti finansuojami. Atsižvelgiant į tai, deklaruodami išlaidas su artimiausiu mokėjimo prašymu projektų vykdytojai Europos socialinio fondo agentūrai be kitų išlaidas patvirtinančių dokumentų taip pat turi pateikti:
1. Projekto vykdytojo/partnerio deklaraciją (1 priedas), patvirtinančią, jog:
– projekto vykdytojas ir projekto partneris nėra subjektas, kuriam taikomos sankcijos, kaip tai apibrėžta Tarptautinių sankcijų įstatymo 2 straipsnio 1 dalyje;
– projekto vykdytojas ir projekto partneris dėl deklaruojamų, vykdant viešojo pirkimo–pardavimo sutartis, patirtų išlaidų įsipareigoja įsitikinti, jog:
b) tiekėjams, subtiekėjams netaikomi ribojimai, nustatyti 2014 m. kovo 17 d. Tarybos reglamente (ES) Nr. 269/2014[3] dėl ribojamųjų priemonių, taikytinų atsižvelgiant į veiksmus, kuriais kenkiama Ukrainos teritoriniam vientisumui, suverenitetui ir nepriklausomybei arba į juos kėsinamasi, su visais pakeitimais.
Ši deklaracija teikiama vieną kartą projekte, išskyrus esant poreikiui informaciją atnaujinti. Projektų vykdytojai ir partneriai teikia atskiras deklaracijas.
2. Tiekėjo/subtiekėjo deklaraciją (2 priedas), atsižvelgiant į Viešųjų pirkimų tarnybos teiktą išaiškinimą[4], jog viešųjų pirkimų vykdytojai privalo peržiūrėti sutartis ir taikyti sankcijas pagal 2022 balandžio 8 d. Tarybos reglamentą (ES) 2022/576[5].
Ši deklaracija teikiama dėl kiekvienos viešojo pirkimo-pardavimo sutarties, kuria yra deklaruojamos projekte patirtos išlaidos. Atskirą deklaraciją teikia tiekėjas (kiekvienas jungtinės veiklos partneris) bei kiekvienas iš subtiekėjų (jei subtiekėjai pasitelkiami). Su visais vėlesniais mokėjimo prašymais, deklaruojant su ta pačia sutartimi susijusias išlaidas, Tiekėjo/subtiekėjo deklaracijos pakartotinai nėra teikiamos, išskyrus, jei yra poreikis informaciją atnaujinti (pavyzdžiui, pasikeitė subtiekėjas).
PRIEDAI:
[1] Taip kaip jis apibrėžtas Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 2 straipsnio 36 dalyje.
[2] 2014 m. liepos 31 d. Tarybos reglamentas (ES) Nr. 833/2014 dėl ribojamųjų priemonių atsižvelgiant į Rusijos veiksmus, kuriais destabilizuojama padėtis Ukrainoje.
[3] 2014 m. kovo 17 d. Tarybos reglamentas (ES) Nr. 269/2014 dėl ribojamųjų priemonių, taikytinų atsižvelgiant į veiksmus, kuriais kenkiama Ukrainos teritoriniam vientisumui, suverenitetui ir nepriklausomybei arba į juos kėsinamasi.
[5] Tarybos reglamentas (ES) 2022/576 2022 m. balandžio 8 d. kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) Nr. 833/2014 dėl ribojamųjų priemonių atsižvelgiant į Rusijos veiksmus, kuriais destabilizuojama padėtis Ukrainoje.
Turinys atnaujintas: 2024-12-15
M. Katkaus g. 44, LT-09217 Vilnius
Juridinio asmens kodas: 192050725
Darbo laikas:
I-IV 8:00-17:00 (pietų pertrauka 12:00-12:45).
V 8:00-15:45 (pietų pertrauka 12:00-12:45).
Telefonas: +370 (5) 264 9340
El. paštas: info@esf.lt